Controversy as Hong Kong scraps 24-hour BBC World Service radio channel and replaces it with state radio from China

A BBC World Service channel has been dropped from Hong Kong’s airwaves and replaced with state radio from China. It comes amid growing tension between Hong Kong and Beijing’s ruling Communist Party leaders over the future of the region. A petition has …
( read original story …)


Related Post

Hong Kong stocks rise for a fourth week, while Sha...
views 27
Hong Kong stocks closed on an upbeat note on Frida...
Hong Kong delegate to China’s legislature vows to ...
views 30
Two Hong Kong representatives in China’s legislatu...
Looming national security laws raise fresh fears f...
views 50
HONG KONG (Reuters) - Amid calls from Hong Kong's ...
Hong Kong lights up for Lumieres festival
views 37
Glowing cartoon Inuits tumbled down Hong Kong's po...
Ballet ace encourages Hong Kong students of all ag...
views 34
Young Hong Kong dancers have nearly everything goi...
Ballet diva encourages Hong Kong students of all a...
views 44
Young Hong Kong dancers have nearly everything goi...
Pension fund could be used to help Hong Kong citiz...
views 41
The government is studying the feasibility of allo...
Chinese developers turn to mortgage balance-ABS fo...
views 36
HONG KONG, Nov 21 (Reuters) - Chinese developers s...
Demand for expat BLT mortgages reaches new high
views 39
According to new research from Liquid Expat Mortga...
Contactless competition: WeChat Pay is coming to H...
views 48
The news came two days after WeChat’s mother compa...